Bent u op zoek naar een baan op kantoor? Of u nu net van school komt of al jaren ervaring hebt: bij Mexx Works vindt u volop kansen in de administratieve sector. Denk aan functies als secretaresse, receptioniste, officemanager, of backoffice medewerker. Wij hebben regelmatig vacatures bij betrouwbare opdrachtgevers in uiteenlopende sectoren.
Wij helpen u aan een passende administratieve baan, bijvoorbeeld als:
Administratief medewerker
(Directie)secretaresse
Receptionist(e) / telefonist(e)
Medewerker klantenservice
Office- of frontofficemedewerker
HR- of salarisadministratie
Data-entry medewerker
Orderverwerker / planner
Of u nu fulltime of parttime wilt werken, tijdelijk of juist voor langere tijd – Mexx Works regelt het.
Wilt u graag administratief werk doen, maar heeft u nog geen ervaring? Geen probleem. Als u beschikt over basisvaardigheden zoals:
Goed overweg kunnen met Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
Basiskennis van systemen zoals ERP of planningssoftware
Een nauwkeurige en gestructureerde werkhouding
Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden
Klantgericht en oplossingsgericht denken
…dan is er vaak al veel mogelijk. Wij helpen u aan een goede start in deze sector.