Werken in de administratie

Bent u op zoek naar een baan op kantoor? Of u nu net van school komt of al jaren ervaring hebt: bij Mexx Works vindt u volop kansen in de administratieve sector. Denk aan functies als secretaresse, receptioniste, officemanager, of backoffice medewerker. Wij hebben regelmatig vacatures bij betrouwbare opdrachtgevers in uiteenlopende sectoren.

Administratieve banen in Nederland

Wij helpen u aan een passende administratieve baan, bijvoorbeeld als:


Administratief medewerker

(Directie)secretaresse

Receptionist(e) / telefonist(e)

Medewerker klantenservice

Office- of frontofficemedewerker

HR- of salarisadministratie

Data-entry medewerker

Orderverwerker / planner


Of u nu fulltime of parttime wilt werken, tijdelijk of juist voor langere tijd – Mexx Works regelt het.

Vast of flexibel werken in de administratie? U kiest.

Wilt u graag administratief werk doen, maar heeft u nog geen ervaring? Geen probleem. Als u beschikt over basisvaardigheden zoals:


Goed overweg kunnen met Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

Basiskennis van systemen zoals ERP of planningssoftware

Een nauwkeurige en gestructureerde werkhouding

Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden

Klantgericht en oplossingsgericht denken


…dan is er vaak al veel mogelijk. Wij helpen u aan een goede start in deze sector.

Inschrijven